Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:35, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No 2" to taka w sumie idealna srednica... a Krzychu ma 1.5 8v wiec juz napewno nie 2.5"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:36, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
krzychu nie dawno chcial robic swapa na jakies padniete 2.0 ale odwrociłem go od tego pomysłu Mowi ze 1.5 8v nie rozwojowe ale Siwas jak i jeden kolezka z PJ pokazali ze zrobic 110-130KM jest mozliwe w N/A a to juz gania. A z 2.0 by sie bujał bo by sie ciągle cos psuło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:40, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Pewnie ze sie da... ale przyznam wam sie ze juz modze cos innego... Tylko chwilowo brak $$ i czasu... Ale wiekszosc juz jest gotowa... Mysle ze kolo 160 moze 170 KM bedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krzychu Jarzyna
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 21:42, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja szukam tego aira coś w podobie jak doleck ma on jest dobry i będzie dobry dla naszych silników, a z tymi wydechami to sam sie po bawie mam spawarkę i dam radę heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:42, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zmiana silnika do lanka ? czy ogolnie zmiana auta ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:43, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Krzychu Jarzyna napisał: | ja szukam tego aira coś w podobie jak doleck ma on jest dobry i będzie dobry dla naszych silników, a z tymi wydechami to sam sie po bawie mam spawarkę i dam radę heh |
zapodaj linki do airboxów
Jesli masz sie sam bawic i moze sie cos uda to zazwyczaj sie nie udaje oddac lepiej do kogos kto w tym siedzi. Chyba ze jestes pewien swoich umiejetnosci i zrobisz jak nalezy bez testowania czy sie udało czy nie z wydechem nie ma zartów... łatwo osłabic auto zamiast mu pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:44, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Lanek zostaje... Zmiana silnika... Na taki jak Twoj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krzychu Jarzyna
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 21:49, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a ja zostaje przy swoim silniku i tak będę w niego pchał aż się na nitro skończy, lanos ma tylko jedno serce swoje fabryczne, a tu masz do wyboru do koloru [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:50, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
i 170KM ?? to chyba juz nie wolnossak maxymalne N/A na 4 przepustnicach mozna skrecic okolo 160KM albo spokojne N/A z pomocą turbo takim delikatnym to jest wlasnie 170 taki silnik jak moj bez modów silnika na samym turbo wbil na 174KM wydech i stozek jakis miał i to wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:51, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
rozumiem ze airboxy simoty są okey ? a w komplecie dają te rurki doprowadzające ? czy trza dokupic albo samemu zrobic z kibel rury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 21:51, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A tam... Zostanie lanoosowy a nie jakies tam C20xe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:54, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
LaniR1 czyli Wess tez mi mowił... rob swoje pewne nie ładuje sie w padniete 2.0 NE albo XE bo lekkim nakładem pracy zdrowym 1.6 przekosisz takie 2litrówki ktorych zdrowych juz nie ma NE niby taki moment mają i 115KM a mysle ze podjazdu juz nie mają do mojego 1.6 Yoshi ma wydech z 4-2-1 , głowice planowaną wszystkie kanały czyli obrobka GT głowicy do tego airbox jakies tam dlubaniana i osiągowo jest troche slabszy od mojego... to ciekawe jak jezdzi seria bez remontu NE hahaha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:00, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zobaczys co mozna malym nakladem zrobic z 1.6 16V z malutkim turbo... Garrett T3 Na poczatek bedzie ladowane jakies 0,6 bara...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 22:01, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
skad taka turbinka ? i za ile ?? rozumiem ze bez zakuwania tylko samo odprezenie silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 22:04, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Narazie nawet odprezenia nie bedzie... a turbinka jezdzila w nissanie 200sx s13 mojego ziomka i mi ja dal jak zmienil na garretta t 28...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|