Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damek
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: konieczkowa
|
Wysłany: Wto 20:36, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a byłeś już na przeglądzie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Wto 22:42, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
byłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damek
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: konieczkowa
|
Wysłany: Czw 10:33, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
i jak bez problemu podbił ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Czw 21:50, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tak bez problemu. Ale znajdzie sie i taki ktory bedzie szukał na siłe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damek
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: konieczkowa
|
Wysłany: Wto 19:49, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a ze stożkiem jak jest daje on coś wogóle ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:52, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sam stozek to nic ci nie da... jedynie z dobrze dobranym dolotem przenosi moment obrotowy w wyzsze partie obrotow...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Sob 19:24, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
panowie jak widzicie sportowe wałki ? swiątek podobno robi straszne gówno... prawda to ?
jakie efekty daje sama zmiana wtrysków od c20xe ? bez zmiany pompy i dawki paliwa ?
czy jest sens wkładanie przepustnicy od nubiry 2.0 w silniku wolnossącym ? Wess miał ale dopiero przy doładowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BarSko dnia Sob 19:26, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:54, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Walek od swiatka mialem w maluchu i CC nie narzekalem... same wtryski nic nie daja (wiem z doswiadczenia) musi bys zestrojone i to bardzo odpowiednio... a co do przepustnicy... nie wiem... nie wypowiem sie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Sob 21:48, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
czyli nima co kombinowac niech zostanie seria
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strus
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: Nie 16:32, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wieksza przepustnica to wiecej powietrza, jak wiecej powietrza to i wiecej paliwa. Wg mnie airbox ze stozkiem o duzej przepustowosci + wieksza przepustnica + wieksze wtryski napewno dadza kilka/nascie kucow. Pompka da rade, tylko jak zmieniasz wtryski to najlepiej cala listwa z regulatorem. Wydaje mi sie ze starcza zolte wtryski (2,5bar) z xe lub z Leganzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 18:48, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no wiadomo ze jak przepustnica to filer a jak powietrze to paliwo czyli pompa a jak pompa to wtrysk i najlepiej jeszcze wałki a do tego zestroic i pstryka 150KM i jest kosior bo takie 1.6 objedzie juz c20xe co widac w przypadku Wess'a. Ale wtedy spalanie zabija i 20litrów to norma i wtedy drugie auto a jednak mnie nie stac na dwa auta i włozyłem sporo kasy w wygląd lanka i dochodze do wniosku nie po to aby stał i ruszał sie tylko na streety. Wiec musze odpuscic tak grube modyfikacje moze kiedys jak sie bedzie zarabiało wiecej kaski to kupie sobie lanosa i zrobie z niego mocne 1.6 a do miasta bede mial normalne jakies inne autko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:39, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ori program w kompie lanosowskim nie obluzy wtryskow... bo to on steroje dawka paliwa... same te zmiany opisane przez strusia nic nie dadza... musi byc dobre zestrojenie zeby podawalo wiecej paliwka... jak zalozysz wiekszy dolot i wtryski to mogl bym stwiedzic ze zamulisz a nie dodasz powera samochodzikowi... bo bedzie mial zbyt bogata w powietzre mieszanke...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Pon 16:07, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dlatego tez najpierw trza porobic a na koncu zestroic wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:57, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w tym przypadku robic i odrazu stroic jezeli samochod ma byc ciagle w uzyciu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:26, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No to zapadla decyzja... W sobote jade do Bydgoszczy po walek rozrdządu do Świątka... Robiony na zamowienie troszke badziej podlubany niz te co sprzedaja do seryjnych silnikow... Zobaczymy co z tego wyjdzie... odrazu go tam zakladaja stroja i sprawdzaja na hamowni w cenie walka... A jezeli nie przyniesie oczekiwanych to zwracaja sianko... zobaczymy co z tego wyjdzie... Facet powiedzial mi jak tam krecilem ze na takim walku mozna zyskac do 30% mocy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|