Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Mechaniczny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damek




Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: konieczkowa

PostWysłany: Wto 20:36, 22 Mar 2011    Temat postu:

a byłeś już na przeglądzie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Wto 22:42, 22 Mar 2011    Temat postu:

byłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damek




Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: konieczkowa

PostWysłany: Czw 10:33, 24 Mar 2011    Temat postu:

i jak bez problemu podbił ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Czw 21:50, 24 Mar 2011    Temat postu:

tak bez problemu. Ale znajdzie sie i taki ktory bedzie szukał na siłe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damek




Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: konieczkowa

PostWysłany: Wto 19:49, 12 Kwi 2011    Temat postu:

a ze stożkiem jak jest daje on coś wogóle ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:52, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Sam stozek to nic ci nie da... jedynie z dobrze dobranym dolotem przenosi moment obrotowy w wyzsze partie obrotow... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Sob 19:24, 14 Maj 2011    Temat postu:

panowie jak widzicie sportowe wałki ? swiątek podobno robi straszne gówno... prawda to ?

jakie efekty daje sama zmiana wtrysków od c20xe ? bez zmiany pompy i dawki paliwa ?

czy jest sens wkładanie przepustnicy od nubiry 2.0 w silniku wolnossącym ? Wess miał ale dopiero przy doładowaniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BarSko dnia Sob 19:26, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:54, 14 Maj 2011    Temat postu:

Walek od swiatka mialem w maluchu i CC nie narzekalem... same wtryski nic nie daja (wiem z doswiadczenia) musi bys zestrojone i to bardzo odpowiednio... a co do przepustnicy... nie wiem... nie wypowiem sie... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Sob 21:48, 14 Maj 2011    Temat postu:

czyli nima co kombinowac Razz niech zostanie seria Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strus




Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nasielsk

PostWysłany: Nie 16:32, 15 Maj 2011    Temat postu:

Wieksza przepustnica to wiecej powietrza, jak wiecej powietrza to i wiecej paliwa. Wg mnie airbox ze stozkiem o duzej przepustowosci + wieksza przepustnica + wieksze wtryski napewno dadza kilka/nascie kucow. Pompka da rade, tylko jak zmieniasz wtryski to najlepiej cala listwa z regulatorem. Wydaje mi sie ze starcza zolte wtryski (2,5bar) z xe lub z Leganzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 18:48, 15 Maj 2011    Temat postu:

no wiadomo ze jak przepustnica to filer a jak powietrze to paliwo czyli pompa a jak pompa to wtrysk i najlepiej jeszcze wałki a do tego zestroic i pstryka 150KM i jest kosior bo takie 1.6 objedzie juz c20xe co widac w przypadku Wess'a. Ale wtedy spalanie zabija i 20litrów to norma i wtedy drugie auto a jednak mnie nie stac na dwa auta i włozyłem sporo kasy w wygląd lanka i dochodze do wniosku nie po to aby stał i ruszał sie tylko na streety. Wiec musze odpuscic tak grube modyfikacje Sad moze kiedys jak sie bedzie zarabiało wiecej kaski to kupie sobie lanosa i zrobie z niego mocne 1.6 a do miasta bede mial normalne jakies inne autko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:39, 16 Maj 2011    Temat postu:

ori program w kompie lanosowskim nie obluzy wtryskow... bo to on steroje dawka paliwa... same te zmiany opisane przez strusia nic nie dadza... musi byc dobre zestrojenie zeby podawalo wiecej paliwka... jak zalozysz wiekszy dolot i wtryski to mogl bym stwiedzic ze zamulisz a nie dodasz powera samochodzikowi... bo bedzie mial zbyt bogata w powietzre mieszanke... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Pon 16:07, 16 Maj 2011    Temat postu:

dlatego tez najpierw trza porobic a na koncu zestroic wszystko Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:57, 17 Maj 2011    Temat postu:

w tym przypadku robic i odrazu stroic jezeli samochod ma byc ciagle w uzyciu... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:26, 18 Maj 2011    Temat postu:

No to zapadla decyzja... W sobote jade do Bydgoszczy po walek rozrdządu do Świątka... Robiony na zamowienie troszke badziej podlubany niz te co sprzedaja do seryjnych silnikow... Smile Zobaczymy co z tego wyjdzie... odrazu go tam zakladaja stroja i sprawdzaja na hamowni w cenie walka... Smile A jezeli nie przyniesie oczekiwanych to zwracaja sianko... Smile zobaczymy co z tego wyjdzie... Facet powiedzial mi jak tam krecilem ze na takim walku mozna zyskac do 30% mocy... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1