Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Mechaniczny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Pią 17:38, 20 Maj 2011    Temat postu:

no to kosior Very Happy 2litrówki bedą sie srały a nie dadzą rady Wink a Ty masz tylko 1.5 8v 86KM Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:09, 20 Maj 2011    Temat postu:

Oczywiscie... Razz Jedyne 86 zdechlych konikow....Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 22:44, 29 Maj 2011    Temat postu:

to chyba jednak i tak będzie za mało do objechania chociażby lanosa z 2.0 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 22:45, 29 Maj 2011    Temat postu:

zalezy którego Razz lanos 2.0 c20ne ledwo jezdzą Razz c20xe juz jakos chodzą ale jednak wiek silnika robi swoje i moze miec problem z lanosowym dłubnietym na 130kunia. c20xe dzisiaj srednio mają po 135-145km wiec bez szału Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 22:54, 29 Maj 2011    Temat postu:

jak będzie seria dobrze utrzymana, a jeszcze po remoncie + do tego dolot i wydech to 150 idzie osiągnąć bez problemu Razz to samo przy c20ne, 130 kuca z tego wyciągnąć to nie problem, a elastycnośc napewno wiele lepsza niż przy lanosowym 1.5 nawet z taką samą mocą Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 22:57, 29 Maj 2011    Temat postu:

ja juz sam nie wiem Razz do NE nigdy sie nie przekonam jak widze te NE z forum podłubane które chodzą gorzej od 1.6...

http://www.youtube.com/watch?v=xlcGRoM-H7o
ten ma blisko 140KM przelot 4-2-1 dolot głowica itp

http://www.youtube.com/watch?v=lZDNiAqdKuA
ten ma 4-2-1 dolot i kolektor lexmaula który daje podobno 10KM minimum Razz wiec tez ma kolo 130. I jakos tez nie robi szału


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:01, 29 Maj 2011    Temat postu:

To chyba też zalezy od budy, bo sedan jest o 100kg cięższy. Poprawcie jak się mylę Razz W nexii hb c20ne robiło robotę w chuj, więc ciężar napewno też robi swoje No a jak i XE to za mało, to inwestycja w leta Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 23:04, 29 Maj 2011    Temat postu:

pewnie znasz taką nexie c20ne ?

http://www.youtube.com/watch?v=jTHfDdCBs_U

wszystkie te NE dostają od zdrowych 1.6 Razz

a sedan w lanosie wazy tylko 30kg wiecej niz HB w lanosie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 23:06, 29 Maj 2011    Temat postu:

jak sie juz bawic w swapy to montowac minimum 2.5 albo i 3.0 Razz te 2litrówki to juz przezytek Razz w tym 99% zaganiane Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:11, 29 Maj 2011    Temat postu:

to jakiś cipuś nie kierowca musiał jechać, znam przykłady ogarniętych c20ne w nexiach, nawet mialem okazję się przejechać Razz 2 litrówki po prostu nie są już niczym szczególnym, to na porządku dziennym jest Co innego uturbione wersje, tych jak było tak jest nadal mało. Ale to wszystko ze względu na koszta, to samo z v6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 23:14, 29 Maj 2011    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=dpb9tz_nrcs

tu masz jakies padniete 1.6 Very Happy 8 sek to o sekunde nizej niz w dłubnietym c20ne Razz
NE sie fajnie uturbia i są zywotnymi motorkami ale jesli sie w nich nic nie robi to są wolne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:17, 29 Maj 2011    Temat postu:

nie spotkałem się z uturbionym ne, jak już to xe. Ale to zazwyczaj seria z cali turbo c20let.
Ja swojego nawet nie testowałem 0-100, a w sumie ciekawy jestem Razz Mam identycznie podświetlenie jak na filmie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BarSko
Administrator



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 23:19, 29 Maj 2011    Temat postu:

mi to sie marzy takie cos Wink

http://www.youtube.com/watch?v=90FMe9fnvgQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
er3cepte




Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:24, 29 Maj 2011    Temat postu:

Surprised nieźle jak na 1.6 Surprised Ja to zostaję przy serii i mi to wystarczy w zupełności, zapierdalać i tak nie zapierdalam bo za dużo pktów mam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwas01
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 6:39, 30 Maj 2011    Temat postu:

Co do tych lanosow z 2 litrówkami to sie kolego mylisz... C20NE zostaje daleko daleko w tyle a C20XE wcale duzo lepiej na kresce nie wychodzi... jak narazie to z lanosow objechalo mnie 1.8T ktore mialo cos ponad 180 KM Smile i dodam ze tylko o dlugosc samochodu... Smile ale niestety moja padlina sie konczy... silnik zaczol mega brac olej... czeka mnie remont silnika (poraz drugi w ciagu 2 lat)... i dodam tylko ze walek rozrzadu od swiatka jest mega zajebisty... i niech mi nikt nie mowi ze swiatek robi gowno... tak jak mi powiedzieli tak jest co prawda nie 30 % mocy wiecej a troszke mniej ale i tak jestem mega zaskoczony wynikiem... jak tam pojechalem i mnie hamowali mialem 120KM 145NM po zalozeniu walka i zestrojenu mozecie wierzyc lub nie wyszlo 142KM 184NM... niestety nie daja wykresow... musze jechac na normalna hamownie i to dokladnie sprawdzic... a wtedy wrzuce wykres... mysle ze po 10-tym pojade sie hamowac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dulanos.fora.pl Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1