Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Pią 17:38, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no to kosior 2litrówki bedą sie srały a nie dadzą rady a Ty masz tylko 1.5 8v 86KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:09, 20 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie... Jedyne 86 zdechlych konikow....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22:44, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to chyba jednak i tak będzie za mało do objechania chociażby lanosa z 2.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 22:45, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zalezy którego lanos 2.0 c20ne ledwo jezdzą c20xe juz jakos chodzą ale jednak wiek silnika robi swoje i moze miec problem z lanosowym dłubnietym na 130kunia. c20xe dzisiaj srednio mają po 135-145km wiec bez szału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22:54, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak będzie seria dobrze utrzymana, a jeszcze po remoncie + do tego dolot i wydech to 150 idzie osiągnąć bez problemu to samo przy c20ne, 130 kuca z tego wyciągnąć to nie problem, a elastycnośc napewno wiele lepsza niż przy lanosowym 1.5 nawet z taką samą mocą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 22:57, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ja juz sam nie wiem do NE nigdy sie nie przekonam jak widze te NE z forum podłubane które chodzą gorzej od 1.6...
http://www.youtube.com/watch?v=xlcGRoM-H7o
ten ma blisko 140KM przelot 4-2-1 dolot głowica itp
http://www.youtube.com/watch?v=lZDNiAqdKuA
ten ma 4-2-1 dolot i kolektor lexmaula który daje podobno 10KM minimum wiec tez ma kolo 130. I jakos tez nie robi szału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:01, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To chyba też zalezy od budy, bo sedan jest o 100kg cięższy. Poprawcie jak się mylę W nexii hb c20ne robiło robotę w chuj, więc ciężar napewno też robi swoje No a jak i XE to za mało, to inwestycja w leta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 23:04, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pewnie znasz taką nexie c20ne ?
http://www.youtube.com/watch?v=jTHfDdCBs_U
wszystkie te NE dostają od zdrowych 1.6
a sedan w lanosie wazy tylko 30kg wiecej niz HB w lanosie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 23:06, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak sie juz bawic w swapy to montowac minimum 2.5 albo i 3.0 te 2litrówki to juz przezytek w tym 99% zaganiane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:11, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to jakiś cipuś nie kierowca musiał jechać, znam przykłady ogarniętych c20ne w nexiach, nawet mialem okazję się przejechać 2 litrówki po prostu nie są już niczym szczególnym, to na porządku dziennym jest Co innego uturbione wersje, tych jak było tak jest nadal mało. Ale to wszystko ze względu na koszta, to samo z v6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: Nie 23:14, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=dpb9tz_nrcs
tu masz jakies padniete 1.6 8 sek to o sekunde nizej niz w dłubnietym c20ne
NE sie fajnie uturbia i są zywotnymi motorkami ale jesli sie w nich nic nie robi to są wolne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:17, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie spotkałem się z uturbionym ne, jak już to xe. Ale to zazwyczaj seria z cali turbo c20let.
Ja swojego nawet nie testowałem 0-100, a w sumie ciekawy jestem Mam identycznie podświetlenie jak na filmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BarSko
Administrator
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁDZ
|
|
Powrót do góry |
|
 |
er3cepte
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:24, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nieźle jak na 1.6 Ja to zostaję przy serii i mi to wystarczy w zupełności, zapierdalać i tak nie zapierdalam bo za dużo pktów mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwas01
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 6:39, 30 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Co do tych lanosow z 2 litrówkami to sie kolego mylisz... C20NE zostaje daleko daleko w tyle a C20XE wcale duzo lepiej na kresce nie wychodzi... jak narazie to z lanosow objechalo mnie 1.8T ktore mialo cos ponad 180 KM i dodam ze tylko o dlugosc samochodu... ale niestety moja padlina sie konczy... silnik zaczol mega brac olej... czeka mnie remont silnika (poraz drugi w ciagu 2 lat)... i dodam tylko ze walek rozrzadu od swiatka jest mega zajebisty... i niech mi nikt nie mowi ze swiatek robi gowno... tak jak mi powiedzieli tak jest co prawda nie 30 % mocy wiecej a troszke mniej ale i tak jestem mega zaskoczony wynikiem... jak tam pojechalem i mnie hamowali mialem 120KM 145NM po zalozeniu walka i zestrojenu mozecie wierzyc lub nie wyszlo 142KM 184NM... niestety nie daja wykresow... musze jechac na normalna hamownie i to dokladnie sprawdzic... a wtedy wrzuce wykres... mysle ze po 10-tym pojade sie hamowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|